TIBCO® Data Virtualization


Kaj je TIBCO® Data Virtualization?

V zadnjem desetletju so podjetja močno vlagala v zajemanje, shranjevanje in analizo podatkov. Toda obsega podatkov ne smemo enačiti z obsegom koristnih informacij. Rešitev TIBCO® Data Virtualization na enostaven način omogoča hitro uporabo podatkov v drugih sistemih, ki služijo podpori odločanja oz. analitiki ali drugim operativnim sistemom.
2668
TIBCO® Data Virtualization(TDV) pomaga pri  vzpostavljanju zahtevnih podatkovnih povezav, tudi ali pa zlasti takrat, ko imajo organizacije že vzpostavljene zrele, a zelo heterogene analitske ekosisteme. Omogoča skladnost podatkov in njihovo ponovno uporabo za raznolike skupine uporabnikov.

TIBCO® Data Virtualization (TDV)

Upravljanje s podatkovnimi viri

Podatkovnim administratorjem omogoča dostop do podatkov brez ustvarjanja zapletenih in nefleksibilnih podatkovnih skladišč.

Okolje

Grafično okolje za modeliranje zagotavlja prilagodljiv delovni prostor, kjer razvijalci oblikujejo podatke, oblikujejo podatkovne storitve in dajejo podatke uporabnikov v nadaljnjo uporabo, izvajajo transformacije podatkov, optimizirajo poizvedbe, upravljajo z viri podatkov in podobno.

Podatkovne povezave

Širok nabor konektorjev za povezovanje z različnimi bazami podatkov, “big data” viri podatkov, aplikacijami in drugimi sistemi (konektorji za številne relacijske baze podatkov, OLAP kocke, datoteke excel, txt, csv, Hadoop in podobne vire podatkov, dokumente XML, spletne storitve, Google Analytics in druge). Konektorji zagotavljajo optimizacijo črpanja podatkov, natančnost in visoko učinkovitost.

Napredne poizvedbe

TDV omogoča varen dostop, kreiranje poizvedb, procedur in drugih transformacij ter tako prinaša podatke za uporabo v drugih poslovnih rešitvah. Predpomnilnik zagotavlja dodatno hitrost in prilagodljivost.

Arhitektura TDV

2674

Zakaj in kdaj podjetja uporabljajo TDV?

1. Skupine organizacij

Podjetja, ki rastejo z združitvami in prevzemi, se soočajo z izzivom za dostop in združevanje podatkov iz različnih okolij. Odločiti se morajo, ali naj nadomestijo obstoječe aplikacije, poslovna skladišča ali pa uporabljajo orodja za virtualizacijo podatkov, kot je TDV. Slednje je veliko hitrejša, stroškovno učinkovita in manj boleča možnost, še posebej, če so osnovni viri podatkov že dobro razviti in množično uporabljeni.

2. Novi viri podatkov

Časi, ko je bil edini pomemben vir podatkov za analitiko ERP sistem, so minili. Celo majhne organizacije potrebujejo dostop do zelo različnih virov podatkov za spremljanje in optimizacijo učinkovitosti poslovanja. Ti viri podatkov lahko prihajajo iz različnih relacijskih baz podatkov, OLAP kock, datotek (excel, txt, csv), Hadoop in podobnih virov podatkov, dokumentov XML, spletnih storitev, Google Analytics in drugih podobnih virov, ki jih vsak dan analitiki in odločevalci potrebujejo pri svojem delu.
TDV lahko dostopa do teh virov, podatke transformira in priskrbi končnim uporabnikom na hiter in stroškovno učinkovit način.

Primeri

Primer 1
image

Pogledi se lahko enostavno ustvarijo iz različnih tabel, ne glede na vir podatkov, iz katerega prihajajo. Uporabniki lahko uporabljajo grafični model, mrežo ali SQL skriptiranj glede na lastne preference oz. znanje.

Primer 2
image

Z uporabo funkcij Lineage lahko uporabniki enostavno sledijo, pregledujejo in spreminjajo vsebino, ustvarjeno v TDV.

Želite biti obveščeni o novostih?

Drugi o nas

V najbolj transformacijskem času človeške zgodovine, kjer se zmaga ali poraz zgodita hitreje kot kdaj koli prej, je poslovanje s pravimi ljudmi postalo odločilen dejavnik. Vrednote, informacijsko in poslovno znanje ljudi v Anseri nam je ponudilo integrativno poslovno rešitev, s katero naša vizija postaja resničnost.
Petra Radović
Izvršni direktor za Finance, Marketing in HR / Teh-Cut d.o.o.
Potrebovali smo najboljše poslovne prakse za odločanje in poročanje v povezavi z vizualizacijo podatkov in dodatnimi informacijami, ki jih lahko preko vizualizacij dobimo. Želeli smo vzpostaviti partnerstvo z družbo, ne zgolj na področju IT-ja, ampak tudi na področju svetovanja. Vse to smo našli pri ljudeh v ANSERI in TIBCOju.
Črtomir Ješelnik
Pričetek uporabe sistema Spotfire in sodelovanje z družbo Ansera je pomemben poslovni moment, saj je družba KERN s tem nadgradila kontrolinške in poročilne sposobnosti, predvsem pa skrajšala čase pridobivanja in analiz poslovnih podatkov. Pomembno je poudariti, da je sistem aplikativen v vseh glavnih procesih družbe KERN in da so ga zaposleni učinkovito sprejeli in ga uvedli v procese v polni funkcionalnosti.
Janez Poje
Direktor / Kern d.o.o.

Želite biti obveščeni o novostih?

Zaupajo nam