Aplikacija delavca
Aplikacija vodje gradbišča
Funkcionalnosti
Upravljanje uporabnikov
- V sistemu so določene tri vloge s svojimi pooblastili, administrator, nadzornik in delavec, administrator pa je glavni skrbnik.
- Administrator s svojimi pooblastili upravlja podatke zaposlenih, delovišča, potne stroške, naloge in še mnogo več.
Odpiranje delovišč
- Kreiramo delovišče in določimo zaposlene, ki bodo na tem delovišču delali.
- Vnesemo lokacijo delovišča.
- Določimo časovni okvir dela na delovišču.
- Naloge za delovišče pripravimo kot predloge in jih uvozimo.
- Potek dela dnevno spremljamo na grafičnem prikazu.
Spremljanje in vodenje prevoza na delo in ostalih potnih stroškov
- Sistem prikaže razdalje po zaposlenih, ki jih prevozijo na delo in domov.
- Sistem prikaže razdalje, ki jih zaposleni opravi za službene namene med delovnim časom.
Izmene
- Določimo uro začetka in konca izmene.
- Za posamezno delovišče lahko kreiramo več izmen.
- Enostavno spreminjamo izmeno zaposlenih.
- Več izmen za različne zaposlene.
Razporejanje nalog s strani vodje delovišča
- Nadzornik lahko kadar koli razporedi delavca na drugo delovišče.
- Na mobilni aplikaciji spremlja opravljena dela.
- Administrator pa lahko dobi vse podrobnosti na svojem spletnem portalu.
Spremljanje izvajanja opravil
- Grafični prikaz opravil na nadzorni plošči administratorja.
- Enostavno spremljanje končanih opravil, opravila v teku in ostalih opravil.
- Prikaz nujnih opravil.
- Spremljanje aktivnosti zaposlenih po opravilih.
Upravljanje ekip
- Kreiranje ekip za delovišča.
- Vsako delovišče ima svojo ekipo in vodjo, vodje in člani ekipe so povezani med seboj preko pripadnosti ekipi.
Upravljanje opravil
- Status opravil: seznam vseh opravil z njihovim statusom (v delu, končano…).
- Vnos opravil.
- Nujna opravila.
- Uvoz opravil iz excel predloge.
Izobraževanje uporabnikov
- Funkcionalnost za izobraževanje je na voljo za vodjo delovišča kot tudi delavce.
- Administrator lahko kreira knjižnico z izobraževalnimi vsebinami in jo delegira delavcu za namen izobraževanja in uvajanja v delo.
Pomoč & povratne informacije uporabnikov
- Kot vsak dober sistem omogoča SWAAT izboljšave in sistematično poročanje uporabnikov o njihovi uporabniški izkušnji.
- Uporabnik lahko preko aplikacije sporoči svoje predloge, pripombe, izboljšave.
Spremljanje kakovosti opravljenega dela
- V SWAAT smo dodali modul za nadzor kakovosti za spremljanje kakovosti dela zaposlenih in ekip.
- Nadzornik oz. vodja lahko preveri opravljeno delo in ga oceni.
- Če je prisoten še naročnik, se lahko samodejno izdela zapisnik o pregledu in podpiše.
Poročila
- Poročilo o opravljenih opravilih
- Skupno poročilo za organizacija: prikazuje skupno število ur v obdobju porabljenih za celotno organizacijo.
- Po deloviščih: porabljene ure po deloviščih.
- Po uporabnikih: porabljene ure za uporabnika po deloviščih.
- Poročilo o statusu nujnih opravil.
- Poročilo o opravljenih pregledih kakovosti.
- Poročilo o opravljenih izobraževanjih.
- Poročilo o prisotnosti in času za odmor in malico.
- Poročilo o odmorih in malicah – podrobni podatki.
- Poročilo o uspešnosti in izvajanju opravil delavca – odprta in končana opravila.
- Poročilo o prijavah v sistem.
- Poročilo o prevozih na/iz dela in službenih poti.